2014(e)ko azaroaren 25(a), asteartea

ESKOLA KIROLA PROGRAMAREN 2014-15 IKASTURTEKO DATUAK / DATOS DE DEPORTE ESCOLAR

Oarsoaldeak eskola kirola programaren 2014-15 ikasturteko datuak aurkeztu ditu.
8-12 adin tarteko ikasleen aktibitate nagusia eskola kirola izaten jarraitzen du, bilakaera paregabeari eusten dio eta emakumearen parte-hartzea gorantz dihoa.
Oarsoaldeko lau udalek 16 bat urte daramatzate Eskola Kirolaren kalitatea hobetzeko lanean. Kirol eta euskara teknikarien lan-mahai batek gidatzen du lan hau, eskola kiroleko koordinatzaileen bitartez eta beraien lanari esker, entrenatzaileen prestakuntza eta euskararen ezagutza eta erabilera bermatzen da.

Oarsoaldea presenta los datos de deporte escolar.
El deporte escolar de la comarca mantiene su extraordinaria evolución siendo la actividad principal entre los niños y niñas de 8 a 12 años, aumentando, cada vez más, la participación femenina.
Los ayuntamientos de Oarsoaldea llevan 16 años promoviendo un deporte escolar de calidad para las alumnas y los alumnos de la comarca. gracias al trabajo dirigido por una mesa de técnicas y técnicos de deportes y de euskera se posibilita a día de hoy la formación deportiva y el conocimiento y uso del euskera por parte de los y las entrenadoras.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina