2017(e)ko azaroaren 17(a), ostirala

MURRIZKETAK SALATUZ / RECORTES EN LA EDUCACIÓN PÚBLICA


  #koldomitxelenalhi
[eus] Hezkuntza publikoko langileek deituta dauden greba eta mobilizazioak direla eta Koldokide guraso elkartea bat dator azken urteetan gertatzen ari diren murrizketak salatzeko garaian.
Hezkuntza Sailak hezkuntza publikoan etengabe egiten dituen murrizketek eragin zuzena dute gure seme-alabek jasotzen duten hezkuntzaren kalitatean.
Murrizketen ondorioak:
1.- LHko irakasleek baja hartuz gero ordezkoa 5. egun arte ez dute bidaltzen.
2.- Irakasleen egonkortasuna eskatzen dugu gure seme-alabek ez ditzaten hainbeste aldaketa izan.
3.- Liburutegiak bizirik nahi ditugu. Gurean ez dugu liburuzainik mediateka kudeatzeko.
4.- Paperetik dijitalizaziorako pausua emateko baliabideak eskatzen ditugu.
5.- Hezkuntza premia berezia duten ikasleentzat ez dago baliabide nahikorik.
6.- Hezkuntza komunitatean hain garrantzitsua den GE-en dirulaguntza gero eta murritzagoa da.
7.- Gure herrian hezkuntzan ematen den segregazioa ekiditeko ez delako Eusko Jaurlaritzatik erantzunik ematen
8.- LOMCE eta Heziberriren ondorioz gure seme-alabek izango dituzten ebaluazio etengabeak LH3-LH4-LH6-DBH2-DBH4

Kalitatezko hezkuntza unibertsala, doakoa eta laiko baten alde gaudelako
DEFENDA DEZAGUN ESKOLA PUBLIKOA!!!!





[cas] Ante el llamamiento de movilizaciones y huelgas del personal de educación, la AMPA Koldokide se adhiere a la denuncia de los recortes que se vienen produciendo en la educación pública.
Los continuos recortes que aplica el Departamento de Educación en la educación pública influyen directamente en la calidad de la educación que reciben nuestros hijos e hijas.
1.- En primaria no sustituyen al profesorado hasta pasado el 5º día.
2.- Es bastante habitual que cada año tengan diferentes profesores/as por la falta de estabilidad en el sector.
3.- Las jubilaciones de las personas que llevan la biblioteca son amortizadas.
¡Queremos que nuestra biblioteca siga en funcionamiento!!
4.- El paso de papel a la digitalización no tiene recursos suficientes para que se lleve a cabo.
5.- Pedimos más recursos para el alumnado denecesidades educativas especiales.
4.- Las ayudas a las AMPAS sen han reducido considerablemente
7.- Nula respuesta para evitar la segregación que se está produciendo en los centros..
8.- Según dicta la LOMCE Y HEZIBERRIexámenes de evaluaciónen diferentes cursos.
Porque estamos a favor de una educación de calidad, universal, gratuita y laica….

¡ DEFENDAMOS LA ESCUELA PÚBLICA !!!!!


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