2016(e)ko ekainaren 21(a), asteartea

MURRIZKETA GEHIAGORIK EZ EUSKAL ESKOLA PUBLIKOAN / NO A LOS NUEVOS RECORTES

@EHIGE1
[eus]Hezkuntza arloan gastu publikoa arrazionalizatzeko premiazko neurriak ezartzen dituen apirilaren 20ko 14/2012 Lege-Errege-Dekretuak, aldaketa garrantzitsuak ekarriko ditu EAEko ikastetxe publikoetako irakasleen lan-baldintza, ratio eta ordezkapenetan.
Apirilaren 14ko 68/2016 sententziak, goian aipatutako Errege Dekretuaren konstituzionaltasuna konfirmatzen du eta berau aplikatzera derrigortzen du Eusko Jaurlaritza. Neurri hauek irakasleen eskola-ordu eta ordezkapenak egiteko irizpideei eragiten die nagusiki.
Oraindik ezagutzen ez ditugun arren Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura sailak hartuko dituen erabakiak, badakigu eragin negatiboa izango dutela irakasle kopuruan eta ordezkapenak egiteko epeetan. Guzti horrek eragin nabaria izango du Euskal Eskola Publikoaren kalitatean.
Egoera hau salatzeko “EUSKAL ESKOLA PUBLIKOA, GAUR, BIHAR” egistasmoaren sortzaileak (BIHE-EHIGE-SAREAN) adieazpen hau argitaratu dute


[cas]El Real Decreto-ley 14/2012, de 20 de abril, de medidas urgentes de racionalización del gasto público en el ámbito educativo, supone una modificación importante en las condiciones laborales del profesorado, las ratios y las sustituciones de los centros públicos del País Vasco.

La sentencia 68/2016 de 14 de Abril, confirma la constitucionalidad de las medidas previstas en el Real Decreto antes citado, y por lo tanto obliga al Gobierno vasco a su aplicación. Estas medidas afectan principalmente a las horas lectivas del profesorado y los criterios de sustituciones. Aunque todavía no se conocen las medidas concretas que baraja el Departamento de Educación, Política Lingüística y Cultura sobre la incidencia de esta sentencia, no hay dudas de que las dotaciones de profesorado y los plazos para realizar sustituciones en los centros públicos se verán muy negativamente afectadas. Todo ello redundará claramente en la calidad de la Escuela Pública Vasca.

Para denunciar esta situación las asociaciones BIHE, EHIGE y SAREAN que componen el colectivo “EUSKAL ESKOLA PUBLIKOA, GAUR BIHAR” han publicado este documento.


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